{{ notification.title }}

{{ notification.message }}

Aansprakelijkheidsverzekering iemand.nl

Is er schade ontstaan tijdens een schoonmaakbeurt die via iemand.nl is geboekt? Dat is ontzettend vervelend, maar er is een oplossing.

Alle schade boven 350 euro wordt via de aansprakelijkheidsverzekering rechtstreeks door de verzekeringsmaatschappij Concordia de Keizer afgehandeld. Deze verzekering heeft iemand.nl namens de aangesloten schoonmakers afgesloten.

Vul het bijgevoegde schadeformulier in en stuur het naar Concordia de Keizer. Voor meer informatie over het afhandelingsproces raden we je aan onderstaande informatie door te nemen.

Contactgegevens Concordia de Keizer:
claims@condordiadekeizer.nl

Documenten toevoegen:

NB: Alle vragen en schadeclaims vanuit de opdrachtgever of schoonmaker worden direct doorgezet aan Concordia de Keizer. Iemand.nl staat volledig buiten de afhandeling van de schadeclaims.

Proces bij schademelding door opdrachtgever

  1. Je hebt schade geconstateerd en je hebt dit besproken met je schoonmaker die via iemand.nl een dienst heeft verricht.
  2. De schade is hoger dan 350 euro en wordt niet vergoed door jullie eigen verzekering.
  3. Vul het schadeformulier in en onderteken - samen met de schoonmaker - het formulier.
  4. Stuur het ondertekende formulier naar Concordia De Keizer: claims@condordiadekeizer.nl.
  5. Binnen 5 werkdagen neemt Concordia De Keizer contact met je op over de verdere afhandeling van de schade. 

Proces bij schademelding door schoonmaker

  1. Je hebt schade gemaakt tijdens een klus die je via iemand.nl hebt gekregen. Je hebt dit besproken met jouw opdrachtgever.
  2. De schade ligt boven 350 euro en wordt niet vergoed door jouw eigen verzekering.
  3. Vul het schadeformulier in en onderteken - samen met de opdrachtgever - het formulier.
  4. Stuur het ondertekende formulier naar Concordia De Keizer: claims@condordiadekeizer.nl;
  5. Binnen 5 werkdagen neemt Concordia De Keizer contact met je op over de verdere afhandeling van de schade.